Wyniki etapu szkolnego Ogólnopolskiego Turnieju Wiedzy Pożarniczej "Młodzież Zapobiega Pożarom". Życzymy powodzenia 20 lutego, podczas gminnych zmagań. Dziękujemy Janowi Gorgoniowi za udział w etapie szkolnym.
Ogólnopolski Turniej Wiedzy Pożarniczej „Młodzież Zapobiega Pożarom” (OTWP) ma na celu popularyzowanie przepisów i kształtowanie umiejętności w zakresie ochrony ludności, ekologii, ratownictwa i ochrony przeciwpożarowej.
Grupa wiekowa |
I grupa |
I grupa |
I grupa |
II grupa |
II grupa |
II grupa |
Miejsce |
I |
II | III | I |
II |
III |
Imię i nazwisko |
JAN PASICH |
ANTONI GAJDA |
ANTONI PASICH |
MONIKA SARECKA |
MAJA GĄDEK |
LENA MIGAS |
W klasie trzeciej uczniowie robili roboty. Każdy wykonany robot przeznaczony był do innego zadania. Uczniowie jak zawsze wykazali się pomysłowością.
![]() | [ ] | 2187 kB |
![]() | [ ] | 2005 kB |
Samorząd Uczniowski z okazji Walentynek przygotował niespodziankę dla uczniów i nauczycieli.
Rada Rodziców pamiętała o przedszkolakach i klasie I. Pierwszoklasiści dziękują Hannie i jej rodzicom za miły akcent wpisujący się w to święto.
14 lutego to miły dzień, nie tylko w kalendarzu.
Na "Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek" autorstwa J. Bednarek składają się ciekawe opowiadania. Każde z nich poświęcone jest jednej ze skarpetek. Lektura w klasie pierwszej była inspiracją do powstania kilku prac m.in.:
- kukiełki ze skarpetki,
- rymowanki nt. skarpetek,
- przygotowano wystawkę typowych skarpet,
- stworzono spektakl teatralny (scenę z kurtyną przygotował Alan). Ale to była zabawa!
- przestrzenny model pralki,
- wykorzystano włóczkę do stworzenia skarpetki... może to jedenasta, zaginiona bohaterka książki pani Justyny.
Lekturę polecamy.
Dokarmiamy zwierzęta. Nasze prace.
11 lutego 2025 r. w szkole królowały klocki Lego. Pomysłowość w tym temacie nie zna granic. Wszystkim uczniom dziękujemy za prezentację.
Uczniowie z klasy l, ll, lll wzięli udział w zmaganiach konkursowych OMNIBUSA na poziomie szkoły.
CELE KONKURSU:
- praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy przez uczniów klas młodszych;
- wdrażanie do ról: aktywnego uczestnika zabawy, reprezentanta klasy;
- rozwijanie pasji do nauki, promowanie wiedzy wśród dzieci;
- integrowanie środowiska lokalnego: samorządowego, nauczycielskiego, sponsorów, rodziców.
![]() | [ ] | 2391 kB |
![]() | [ ] | 2179 kB |
Standardy (reguły) ochrony małoletnich